Szervezeti változás az Anton Kft.-nél

Telefonáljon, hogy telefonálhasson!


Szervezeti változás az Anton Kft.-nél

folyamatos fejlesztések – létszámbővítés

  Az Anton Kft. mérete, tevékenységének összetett jellege, diverzifikált piacai az eddigiektől eltérő rendszert kívánnak meg az ügyvezetéstől. Korszerű informatikai és kommunikációs eszközök, integrált döntéstámogató rendszerek használatával van csak esély a felépített és következetesen képviselt értékeket, eredményeket továbbvinni illetve javítani.

Ezt ismerte fel Bóbics Antal, és hozta meg a döntést a szervezet átalakítását illetően. A gazdasági társaság tulajdonosa, korábbi ügyvezető igazgatója a jövőben elsősorban a régió iparának támogatásában, a kutatás-fejlesztés, valamint a technológia-intenzív gyártási kultúrák meghonosításában kíván szerepet vállalni, nyilván az Anton Kft. releváns iparágakban betöltött szerepét és pozícióját is megerősítve.

A cég ügyvezetői teendőit 2009 tavaszától műszaki vonalon dr. Németh András, míg gazdasági vonalon Novák József látja el. Bóbics Antal bizonyítási lehetőséget adott saját vállalkozása legmagasabb irányítási szintjén a feltörekvő nemzedéknek, alátámasztva és megerősítve a róla kialakult képet, amit a fiatalok képzésében, támogatásában vállal.

Novák József

Németh Adrienn

– A szervezeti változás legfőbb célja a vállalat eredményességének növelése. Ugyanakkor nem feledkezhetünk meg a gazdasági válságról. Mindezek tükrében, milyen gazdasági évet zárhat idén az Anton Kft.?
– A 2009-es évet – a válság ellenére – várhatóan árbevétel-csökkenés nélkül, a 2008-as árbevételi szinten fejezzük be, ami nagyságrendben 4,5 milliárd forintot jelent – válaszol a kérdésre Novák József ügyvezető igazgató. – Jelentős eredmény mindez, nemkülönben a fejlesztési aktivitás: vállalatunk idén is az iparági átlagot meghaladó szinten fejleszt. A jelenlegi beruházások döntő többsége – ahogy korábban – saját fejlesztésű és gyártású gépekből áll, melyek hosszú távon szolgálják cégünk munkavállalóinak érdekeit.

– Történt-e változás a tevékenységi körben?
– Nem, vállalatunk profilját továbbra is három különböző, de egymással szervesen összefüggő és strukturálisan egymásra épülő tevékenység határozza meg. Cégünk alaptevékenysége a 20 éves múlttal rendelkező szerszámgyártás (műanyag és fémipari gyártóeszközök gyártása), amely jelenleg két szériagyártás – a műanyag fröccsöntés és a speciális megmunkálás – folyamatjavításának, hatékonyságnövelésének „motorja” és legfőbb hajtóereje.

Ötéves múltra tekint vissza műanyag fröccsöntő divíziónk, melyben Magyarországon elsőként került tömeggyártásba 3 illetve 4 komponensű műanyag alkatrész. Idén a szintén ötéves múlttal rendelkező speciális megmunkálás divíziónk lépett legnagyobbat előre mind létszám, mind bevétel tekintetében. Az üzletágban technológia-intenzív termelés zajlik, amelyhez az eszközpark nagy részét szintén az Anton Kft. által tervezett és kivitelezett gépek adják.

A szerszámgyártás közvetlen érdekeltségi körében idén tavasszal megalakult az Anton cégszintű és egységes fejlesztési osztály közel húsz munkatárssal. Az osztály gyakorlatilag a cég hozzáadott értékét, szellemi tőkéjét leginkább befolyásolni képes döntések és azok előkészítésének színtereként tevékenykedik.

– Hogyan alakult a foglalkoztatás?
– Az elmúlt évet 292 fővel zárta a cég. A létszámbővítés jegyében telt a 2009-es év is, immár több mint 300 munkatárssal dolgozunk – tájékoztat Németh Adrienn személyügyi vezető. – Idén további munkahelyeket hozunk létre, elsősorban CNC-forgácsolás, karbantartás területére várjuk a jelentkezőket.

Nagy hangsúlyt fektetünk a magas technológiai színvonal megtartására és működtetésére, ezért a társadalmi felelősségvállalás jegyében elkötelezettek vagyunk a szakember-utánpótlás kérdésében.

Több oktatási intézménnyel szoros kapcsolatot tartunk. Az Anton Kft. vezetői szinteken is korszerű válaszokat kíván adni a megváltozott piaci elvárásokra, ezért mind műszaki, mind gazdasági területen kívánja erősíteni a szervezetet. A nyitott pozíciókról bővebb felvilágosítást a honlapon www.anton.hu illetve a cég személyügyi osztályán (Tel.: 92/550-893) kap az érdeklődő.

– Milyen jövőképet határoztak meg az Anton Kft. számára?
– Vállalatunk a világgazdasági válságot lehetőségnek tekinti és éli meg. Lehetőségnek arra, hogy az extrém, eddigi 20 éves megállás nélküli expanzió után kicsit visszatekintsen, feltárja és kielemezze a hibákat, javítsa és építse folyamatait, odafigyeljen a kollektívára, valamint erőt gyűjtsön a következő szakaszra – hangsúlyozza Novák József.

– Az új ügyvezetés nem szab gátat a további növekedésnek és fejlődésnek. A cég méretét a piaci pozíciója és versenyképessége fogja meghatározni létszám- és területmegkötés nélkül. Az egyetlen és legnagyobb változás, hogy a technikai és műszaki eredményességen túl a gazdasági eredményesség sokkal inkább előtérbe kerül, mivel a cégméret növekedésével a kockázatok négyzetesen nőnek, ez pedig a korábbiaknál nagyobb potenciált likviditást és tőkeerőt igényel a jövőben.

vissza az elejére


Telefonáljon, hogy telefonálhasson!

Álláshelyek a binax call centerben

   A Binax C. C. Kft. 2004-ben jött létre azzal a szándékkal, hogy call centerek, ügyfélszolgálati központok működtetésével minőségi szolgáltatást biztosítson megrendelői számára. Tevékenységét felelősség, következetesség és szaktudás jellemzi; célirányos és sikerorientált üzletfilozófiája piaci partnerei, ügyfelei és tulajdonosai elismerését is kivívta. A Binax C. C. Kft., hogy eleget tegyen a növekvő vevői igényeknek, új call center irodaházat alakított ki Kosztolányi utcai telephelye szomszédságában.

A társaság bővíteni kívánja létszámát; a jelentős beruházást azért valósította meg, hogy az eddigi 110 fő mellett újabb 120 embernek adjon munkalehetőséget. Leendő alkalmazottainak európai színvonalú, légkondicionált, családias hangulatú munkakörnyezetet kínál, ahol az egyénileg kialakított boxokban professzionális számítógépes technikai háttér segíti a hatékony munkavégzést.

A Binax call centerei a megbízói projektek jellegétől függően értékesítési, valamint előértékesítési tevékenységet végeznek, továbbá ügyfélszolgálati feladatköröket látnak el telefonon keresztül. Az operátorokat úgynevezett scriptek támogatják a hívásfolyamatok során, a jóváhagyott beszélgetési forgatókönyvben a felmerülő kérdésekre válaszformulák is rendelkezésre állnak.

Mindez csak egyik feltétele az ügyfél számára biztosított szolgáltatás eredményességének, a teljes körű és pontos tájékoztatás érdekében az operátorok fel is készülnek az adott projektből. Jól ismerik tehát az értékesítendő terméket, illetve azt a szolgáltatást, melynek ügyfélszolgálati feladatait látják el. Sikeres tevékenységük harmadik elengedhetetlen feltétele a kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség. Ez egyéni adottság, de fejleszthető, melyben tréningek segítik az operátorokat. Ezek a kommunikációs gyakorlatok azért is hasznosak, mert a spontán válaszadás képességét erősítik. Ugyanis az ügyfél valamennyi kérdésére tudni kell válaszolni.

De mit gondolnak maguk az operátorok munkájukról, erre a Binax Call Center négy munkatársa válaszol.

VIOLA EVELIN diákmunka kapcsán találkozott először a feladattal. Nagyon megtetszett neki, így már lassan két éve főállású munkatárs. Ez idő alatt sikerült is feljebb lépnie a ranglétrán, jelenleg kiscsoportvezető.
– Az előrelépés lehetősége, a jó fizetés egyaránt megfogott, és természetesen a munka, mivel szeretek sokat beszélni. Úgy vélem, ez a tulajdonság alapfeltétele az eredményes call centeri tevékenységnek. A beszéd tartalma, felépítése persze ugyanúgy fontos, mert csak így lehetünk meggyőzőek. A feladat teljesítményorientált is, hiszen a telefonos értékesítés során arra kell törekednünk, hogy minél rövidebb idő alatt nyerjük meg ügyfelünk bizalmát az ajánlott termék megvételére.

– A meggyőzésben komoly szerepet játszik a hatásos érvelés. Korrekten érvelni és válaszolni minden felmerülő kérdésre pedig csak akkor tudunk, ha pontosan ismerjük a vásárlásra ajánlott terméket, vagy szolgáltatást – hangsúlyozza LAKATOSNÉ PIRIGYI ERZSÉBET, kiemelt operátor, szakképzett ügyfélszolgálati asszisztens. – Imádom a munkámat, melyben jól tudom hasznosítani előző munkahelyi tapasztalataimat és nem utolsósorban élettapasztalataimat. A sikeres telefonos értékesítésnek véleményem szerint ez is a kulcsa.

BALCZÁR ÁGNES barátnője példáját látva került a céghez. Gyakorlattal érkezett, mivel hasonló területen ténykedett korábban. Jelenleg kiemelt csoportvezető.
– Az eredményesség záloga a beszélgetés. Bár a kommunikációt sablon is segíti, mégsem a szöveg egyszerű felmondása a feladat, hanem az ügyféllel való elbeszélgetés. Ehhez közvetlenség szükséges. A munka egyébiránt igen változatos, mivel a megbízásoktól függően más-más terméket kell értékesíteni különféle célcsoportoknak. Mindez új ismeretek és új kifejezések tudását illetve használatát igényli.

Mivel már ott volt a kezdetekkor, LÉVAI ANDREÁT egyszerűen csak cégalapítónak nevezik kollégái. Kiscsoportvezetőként segíti jelenleg a rábízott emberek munkáját.
– A stílus és a hanghordozás valóban fontos, mert mindenkivel másképp kell beszélni. Arra pedig, hogy ki van a vonal másik végén, hamar ráérez az ember. A lényeg, hogy mindig kedves legyen a hangunk, mondanivalónkat udvariasan közöljük. A hívás miatt bosszankodó ügyfelet is meg lehet győzni, ha hangunkból türelmességet érez ki. Mindez azért fontos, mert az első 15 másodpercben eldől, hogy megvalósul-e az adott üzlet.

– Változtak a vásárlási szokások, így a telefonos megkeresés ma már elfogadott dolog. Az ügyfelek többsége elégedett a call center nyújtotta szolgáltatásokkal, mert a korrekt tájékoztatás megkönnyíti a döntést számukra. Mindez biztonság- és kényelemérzetüket is növeli. A vásárlói elégedettség és bizalom a megbízók fontos elvárása is egyben, így a call center legfőbb küldetése, hogy segítse elő az ügyfél-elégedettség növekedését, és biztosítsa az ügyfélcentrikus termék, illetve szolgáltatás létrejöttét – hangsúlyozták a kollégák.

vissza az elejére


ZalaEgerszeG

Zalaegerszeg város honlapja

Zala Média online