Megújult a Hotel Panoráma

A fejlesztés folytatódik

Szolgáltatások magas színvonalon

Gasztronómia magas fokon





 

 

  A 13 emeletes
  Hotel Panoráma


600 milliós beruházás Hévízen

Megújult a Hotel Panoráma

Ünnepélyes keretek között avatták fel Hévízen április 25-én a részben felújított, háromcsillagos Hotel Panorámát. A Hunguest Hotels Szállodaipari Rt. láncolatához tartozó Hotel Panoráma 1968-as tervek alapján épült, s 1975-ben kezdte meg üzemelését, szakszervezeti üdülőként. 

Vörös JánosAz avatáson Vörös János igazgató egyebek mellett elmondta, a korábbi, 1997-es felújításnak köszönhetően a már háromcsillagossá vált szálloda most mintegy 600 millió forintos ráfordítással korszerűsödött tovább, s ennek eredményeként 106 superior, és 96 részben felújított classic szobával várja a vendégeket. 
A szálloda a korábbi felújítás során egy összekötő-folyosóval csatlakozott a gyógyfürdőkórházhoz, így a gyógyulni vágyó vendégek közvetlenül juthatnak el a fedett fürdőbe, s a kezelésekre. A jelen rekonstrukció során megújult a szálloda bejárata, a hall, a recepció, a drinkbár, s teljesen megújult a gépészeti rendszer, a konyha, a számítógépes hálózat és a tűzvédelmi rendszer is. A megnyitó során Hülvely István vezérigazgató elmondta, a jelenlegi rekonstrukció jelentős előrelépés ahhoz, hogy a Hunguest Hotels Rt. elérje az alapvető célkitűzését.

Lobby bárA jelenlegi rendkívül heterogén kínálatot át kívánják alakítani egy egységes arculatot mutató, kijelölt termékvonalak mentén működő, egyedi Hunguest Hotels standardok szerint üzemelő, széleskörű szolgáltatást nyújtó, európai színvonalú szállodalánccá. A cég elmúlt évi árbevétele meghaladta a 10,4 milliárd forintot, s ebből a kiegészítő szolgáltatások – a fitness, a gyógyászat, a rekreáció – értékesítéséből származó árbevétel is meghaladta az 1 milliárd forintot. A Hotel Panorámában csak a superior szobák árainál kívánják az inflációval növelt árakat alkalmazni, de számtalan időszakos kedvezményt nyújtanak a vendégeiknek. A kihasználtság növelése a cél, mert csak ezzel lehet hozni a tervezett árbevételt, s egyre inkább a belföldi piacot célozzák meg kínálatukkal, s áraikkal. A Hotel Panorámában adottak a feltételek a gyógyturizmushoz, ám a bel- és külföldi konferenciaturizmushoz is megvannak a szálloda adottságai. A most megvalósított rekonstrukciót követően a cég tervezi a szálloda további korszerűsítését, a felújítás második ütemét követően válhat majd igazán rentábilissá az üzemeltetés.

vissza az elejére


A fejlesztés folytatódik

Az átalakítás után is megmaradt a négy különböző alapterületű különterem, amelyek magas színvonalú konferenciák, bankettek megrendezésére is alkalmasak. A Borostyán terem 340, a Márvány terem 400, a Smaragd terem 80, a Gránit terem 60 négyzetméter alapterületű.

Összekötő-híd a gyógyuláshoz.A szálloda profiljáról, lehetőségeiről Vörös János igazgatóval beszélgettünk.
– A felújítást követően is megmaradtak a nagy alapterületű termeink, amelyek konferenciák, plenáris ülések megtartására is alkalmasak – mondja az igazgató. – Kialakításra került több kisebb terem is, amelyek szekcióülések számára is használható. Így a gyógyturizmus mellett a konferenciaturizmust is tudjuk fogadni, elsősorban az elő és utószezonban.
– Vannak-e visszatérő cégek, vagy intézmények, amelyek már eddig is itt rendezték meg konferenciáikat?
– A közelmúltban zajlott szállodánkban a mikrobiológusok konferenciája, az ősz folyamára ismételten jelezte az ÁNTSZ, hogy két konferenciát hoz ide, és a gyógyszerészeknek is lesz itt egy országos rendezvénye. De a jövő év áprilisára is van már előjegyzésünk. Az országos rendezvények kapcsán elsősorban az egészségügy területéről keresik a Hotel Panorámát, de az idén tavasszal mérésügyi konferenciát is rendeztek itt. 
– A konferenciák ma már meglehetősen eszközigényesek.
– Ehhez minden szükséges és alapvető infrastruktúrával rendelkezik a szálloda, a hangosító berendezések, az összes szükséges audiovizuális eszközök rendelkezésre állnak. 
– Hévizet elsősorban a gyógyászat miatt keresik a vendégek, e téren milyen szolgáltatásokat tudnak biztosítani?
– A termálmedencéink felújítása elkezdődik a közeljövőben, hiszen tervezünk egy nagyméretű, 2 milliárd forintnyi beruházással készülő átalakítást, reményeink szerint állami támogatással tudjuk megvalósítani az élményfürdőt. Hévízen a vezérszolgáltatás a gyógyászat, ezért építettük meg 1998-ban az összekötőhidat a gyógyfürdőkórházzal, ahol a legjobb gyógyászati lehetőségeket tudjuk biztosítani a vendégeink számára. Mindehhez még a szálloda esztétikai megjelenésén kívánunk javítani, hogy közelítsen a négycsillagos hotelek színvonalához. A vendégeink számára vonzó, hogy a vizes kúrákra nálunk akár a világhírű gyógytóban is lehetőség van. A hazai vendégek a társadalombiztosítás alapján a gyógyászati rendeléseket és a kúrákat ingyen vehetik igénybe. 
A magyar és a külföldi vendégek aránya az elmúlt időszakban mintegy 50–50 százalék volt, s a Hotel Panoráma ezt az arányt igyekszik is tartani. Ennek ellenére várható, hogy a külföldiek aránya nőni fog, hiszen a belföldi fizetőképes kereslet a szálloda legszolidabb árai mellett sem nő. A szálloda két épületből áll, a háromcsillagos toronyházból és az egycsillagos „B” épületből. Ez utóbbinak az árai főleg az elő és utószezonban mindenki számára elérhetőek.
– Számunkra fontos, hogy a belföldi vendégeket is ki tudjuk szolgálni, itt elfogadjuk az üdülési csekket is, amely jelentős kedvezményt nyújt az arra rászorultaknak – mondja Vörös János. 
A felújítások második lépcsője során kialakításra kerül egy fitness-wellness részleg, s megújul az étterem is. Az épület külső adottságain nem lehet ugyan változtatni, de a vezetés mindent elkövet, hogy a belső megjelenésében egyre magasabb színvonalat képviseljen. 

vissza az elejére


Szolgáltatások magas színvonalon

A megújult Hunguest Hotel Panoráma új leporellóiból a vendég megtudhatja egyebek mellett, hogy a Hévízi-tótól mintegy 150 méterre fekvő, 13 emeletes szálloda mit is nyújt ahhoz, hogy igazi pihenést, s kikapcsolódást nyújtson

A hazai és a nemzetközi gasztronómia teljes választékát kínálják.A legfelső emeletről csodálatos kilátás nyílik a városra, a tóra, a Keszthelyi-hegységre és a Balatonra is.
A szállodában a hazai vendégek háziorvosi javaslattal, tb-kártyával ingyenesen vehetik igénybe a gyógyszolgáltatásokat, s a kezelések csak vasárnaponként és a nemzeti ünnepeinken szünetelnek. A vendégek rendelkezésére állnak az elektroterápiás, a balneoterápiás kezelések, a súlyfürdők, iszapkezelések, gyógytorna, gyógymasszázs, illetve ezek különböző kombinációi, amelyek alkalmasak reumatikus, mozgásszervi, nőgyógyászati problémák kezelésére, megelőzésére, s baleseti utókezelésre. 
A vendégek kényelmére szolgáltatások sorát kínálja a Hotel Panoráma, fogászat, fodrászat, kozmetika, manikűr-pedikűr, dr. Yang kínai gyógymódok, ajándékbolt, szobaszerviz, telefon, telefax, fénymásolás, pénzváltás. A biztonságot szolgálja a széf, a kártyaelfogadás, a csomagmegőrző, a parkoló és a mélygarázs. Természetesen a térség kulturális és egyéb kínálatának bemutatásához programok – műsoros estek, városlátogatások, kirándulások, folklórprogramok, bortúrák, operett estek – szervezésére is van lehetőség.
A Hunguest Hotel Panoráma stabil munkahelyet biztosít a mintegy 110 dolgozója számára, akiknek közel 70 százaléka törzsgárda tagnak számít, hiszen több mint öt éve dolgoznak a szállodában. Szakácsok, pincérek, karbantartók, a recepciósok s a gazdasági ügyek intézői mind megtalálják itt a számításukat. A recepciósok több nyelven beszélnek, de az éttermi dolgozók, a szobaasszonyok is rendelkeznek nyelvtudással. A szálloda minden évben indít házon belül 10 hónapos német nyelvtanfolyamot, s hetente kétszer két órában, munkaidőben van lehetőségük a kezdő dolgozóknak a nyelv elsajátítására. Természetesen a nyelvtanfolyam költségeit a szálloda viseli. 
A hévízi Hunguest Hotel Panoráma a 83/341-074-es telefonszámon érhető el, az E-mail cím: reserve@hotelpanorama.hunguesthotels.hu. A szállodaláncról, és benne a Hotel Panorámáról a www.hunguesthotels.hu Internetes honlapon minden információt megtalálnak az érdeklődők. 

vissza az elejére


Gasztronómia magas fokon

A Hotel Panoráma gasztronómiai kínálatát évek óta magas színvonal jellemzi. Az étterem kínálatában megtalálhatóak a nemzetközi és tájjelegű ételsorok. A büféreggelit kívánságra a szobaszervizen keresztül is igénybe lehet venni. 

Vipler Zsolt mesterszakács– A vendégeink gasztronómiai igényeit magas színvonalon igyekszünk kielégíteni, s ehhez a megfelelően képzett és sikeres szakácsaink jelentik a garanciát – mondja Vörös János igazgató. – A séfünk – Vipler Zsolt – már negyedik éve vesz részt világversenyeken. Keszthelyen kezdte a tanulmányait, majd bejárta a világot, legutóbb a szakácsolimpiáról ezüstéremmel tért haza. Ennek tudható be az a megtiszteltetés, hogy több Hunguest Hotelt képviselő szakáccsal együtt a magyar válogatott tagjaként vehet részt a Luxemburgban megrendezendő világbajnokságon. Ugyancsak büszkék vagyunk Szabó Imre szakácsunkra is, aki márciusban a Hunguest Hotels Gasztrokupán a szállodalánc 22 házából a szakácsok egyéni versenyében elnyerte az aranyérmet. Ugyanezen a kupán Kovács Györgyné az éttermi melegtészta kategóriában a harmadik helyet szerezte meg. Ezek az eredmények igazolják, hogy szállodánkban magas fokú gasztronómiai munka folyik. 
A Hotel Panoráma vendéglátó vezetője Egerszegi László éttermi mester, aki a felszolgálói versenyeken való eredményei alapján kapta meg a mesteri címet. Az étteremben – a kedvezményes áraknak is köszönhetően – nagyon jó hangulatú esküvői rendezvényeket tudnak a szálloda munkatársai biztosítani, s ennek köszönhető, hogy számos, kétszáz fő körüli családi rendezvényre van már előjegyzés az év során. 

vissza az elejére


Hévíz, Keszthely és Vidéke

Zala Média online